пʼятниця, 20 січня 2017 р.

Як змінити властивість "Text" у конструкторі та в коді на прикладі головного вікна, кнопки і текстового поля

У цьому відео я покажу вам дві речі: по-перше, як змінювати властивості під час роботи програми, зокрема, як змінити текст, що відображається у заголовку головного вікна, та як змінити текст, що відображається у іншому графічному елементі керування; по-друге, як дозволити користувачу під час використання програми самостійно змінювати цю властивість. Отож, почнемо.



  Заходимо у меню «Файл», натискаємо «Створити проект», вибираємо шаблон «віконний застосунок» та вводимо ім’я проекту. Після цього натискаємо на кнопку «окей».
Щоб у правому нижньому куті Visual Studio побачити властивості вашого головного вікна, натискаємо на форму і бачимо, що властивості відобразилися.

Як ви бачите, у мене зараз всі властивості відсортовані у алфавітному порядку. Вони також можуть бути відсортовані за категоріями. Знаходимо властивість «Text» та присвоюємо їй значення. Саме воно буде відображатися у заголовку. Наприклад, введемо: «Заголовок». Подивіться на текст у заголовку зараз, і натисніть клавішу «Enter».

Заголовок головного вікна змінився. Тепер дамо користувачу можливість самостійно його змінювати. Нам знадобиться вже знайомий нам елемент керування «Кнопка» - Button, для якого ми також можемо змінити властивість «Text» у конструкторі. Введемо «Змінити». Також, ми використаємо ще не згаданий елемент керування «текстове поле» - «Textbox», у який користувач може ввести текст. Змінювати положення елементів можна також стрілками «вгору-вліво-вправо-вниз».
Для початку спробуємо при натиску кнопки змінити текст, що відображається на ній. Натискаємо двічі на кнопку – і ось ми починаємо редагувати подію «натиск на кнопку». Зазвичай, для того, щоб змінити властивість об’єкту, потрібно спершу вказати його назву. Щоб дізнатися назву елементу керування, знаходимо його властивість «Name». Це і є назва елементу керування, тобто «button1».
Тепер введемо: button1.Text =  присвоюємо йому значення. Відкриваємо лапки, вводимо будь-який текст, закриваємо лапки, ставимо крапку з комою. Перевіряємо.
Тепер спробуємо змінити цей текст саме на те, що введе користувач у текстове поле. Введений текст буде записаний знов-таки у властивість «Text».
Тому, замість присвоєння введеного Вами тексту у коді, ми присвоїмо те, що введе користувач. Здійснимо доступ до текстового поля, ввівши його ім’я. Натискаємо на текстове поле та дивимося його ім’я угорі властивостей – textbox1. Вводимо: textbox1.Text; Перевіряємо.
Тепер спробуємо динамічно змінити заголовок нашого головного вікна. На відміну від інших графічних елементів, доступ до поточного вікна можна здійснити за допомогою ключового слова «this». Ставимо крапку і вибираємо властивість «Text». Присвоюємо значення – «Textbox1.Text». Перевіряємо.

Як бачимо, програма працює.
Я дякую Вам за увагу та терпіння, шановні глядачі!

Немає коментарів:

Дописати коментар